Tamaris

tamaris logga

Grundades 1967, är Wortmann KG ett av Europas största skotillverkare, och en av de vanligaste märkena som finns inom detaljhandeln. Bolagets trendig samling tillsammans med dess oslagbart värde för pengarna har fångat entusiasmen hos återförsäljare och konsumenter i mer än femtio länder.

Tamaris varumärke är Wortmann KG svar på konsumenternas efterfrågan på en ovanligt hög kvalitet till ett överraskande rimligt pris. Tamaris kampanj har kommunicera sitt anspråk på kvalitet i material, komfort och design för allmänheten sedan 2002 med rungande resultat – och en av de största reklambudgetar i branschen framdrivnings svindlande ökning av allmänhetens medvetenhet bland målgrupp på rekordtid. Annonser som har fått flera utmärkelser har utmärkt sig i enkelhet, hög igenkännlighet och hängivenhet till själva produkten sedan; denna hängivenhet till produkten är en av hemligheterna med framgång på Wortmann KG.

Agerande var och en av våra anställda är inriktade på ett mål – nöjda kunder. Vår kontinuerliga tillväxt bygger på en solid grund av pålitlighet och förtroende, och representerar de principer som vi kommer att hålla i framtiden.

Alltid på trend – Tamaris ger kvalitet medveten, kostnadsmedvetna kvinnor mode uttalande de söker representera ett märke som inte bara är en livsstil etikett, men också ett varumärke av kvalitet.

Mer utsatta för påverkan av livsstils utvecklingen än någonsin tidigare, ger Tamaris dig kvalitet, design, mode och uttryck – egenskaper som du inte hittar i de flesta andra märken.

Dessutom Tamaris ger utmärkt värde för pengarna att gå med den höga kvalitet du letar efter.

Från unga till gamla, trendiga klassisk representerar Tamaris varumärket varje aspekt av dammode med en samling som täcker ett extra utbud av modeller, vilket ger dig den perfekta skon för alla tillfällen. Varumärkets unik position har placerat åtminstone ett par av Tamaris skor i varannan tysk kvinnas skohylla. Vid en marknadskännedom siffra på 36%, är Tamaris en av de mest kraftfulla skomärken.

Tamaris övergripande varumärket består av tre olika linjer – Tamaris, Tamaris Trend och Tamaris aktiv. Tamaris samling är främst finns i läder, och omfattar eleganta skor och affärsmodeller för vardagsbruk, som också ger dig en perfekt match för mer casual look. Tamaris Trend är ett designorienterat, ungdomlig linje – heta mönster som plockar upp de senaste modetrenderna. Om du letar efter bekväma skor för att matcha en aktiv fritid livsstil, kommer du att hitta en perfekt svar på våra aktiva skor design med platta klackar och flexibla sulor.

De flesta klackar från Tamaris har vår patenterade AntiShokk häl teknik, med pneumatiska kamrar och kärn stabilisatorer inuti hälen för att mildra effekterna av varje steg med cirka femtio procent, vilket ger dig betydande lättnad på lederna och ryggraden.

Bortsett från klassisk sko detaljhandel – fortfarande den viktigaste försäljnings kanal för Tamaris – Tamaris skor har marknadsförts på dedikerad golvyta sedan 2005, i form av shop-in-shop butiker och speciella Tamaris butikskedjor butiker vid ledande europeiska platser. Dessa uttag ger konsumenterna möjlighet att dränka in i en värld av upptäckter i olika Tamaris samlingen.

Våra visionära butik design och högsta kvalitet beslag har satt den nya standarden på hela skohandeln, med en Tamaris Store öppnar varje vecka någonstans i Europa. Tamaris representerar den snabbast växande detaljhandeln koncept inom damskor.

Dessa texter är översatta från tyska till svenska från Tamaris hemsida i Tyskland.